Cărți

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vel est vel leo bibendum bibendum. Fusce eu rutrum nisi, vel ultricies diam. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Vestibulum vitae ullamcorper ante, nec laoreet orci. 

Cultura de Organizație
Primii douăzeci de ani

Am simțit nevoia unei cărți care să-mi explice în termeni simpli ce este cultura de organizație, ce trebuie să știi despre ea fie că ești, fie că nu ești specialist, cum te poate ajuta și cum te învață să abordezi acest subiect.

O carte menită să aducă subiectul culturii organizaționale mai aproape de oameni, să o facă accesibilă și aplicabilă, în loc să o mențină într-o zonă teoretică și elitistă, departe de realitatea cotidiană. Cultura de organizație este esența experienței fiecărui individ în cadrul unei organizații: este factorul care îl determină să rămână angajat sau să se întrebe frecvent dacă nu cumva i-ar fi mai bine în altă parte”  – Iuliana stan

Cartea poate fi cumpărată din:

Constructiv

Constructiv. Primul volum colectiv despre firul rosu care leaga concepte hit din literatura de business contemporana.
Constructiv nu este o carte, este o demonstratie. Literatura de business ne propune concepte exceptionale, atractive, ne vinde idei foarte puternice si utile, insa nu ofera si propuneri concrete pentru implementarea lor. Circumplexul, mai precis dimensiunea lui Constructiva, este solutia metodologica de operationalizare a tuturor acestor idei pentru a putea crea organizatiile pe care ni le dorim, organizatiile viitorului.

Cartea poate fi cumpărată din:

Bun simț organizational.
Ințelepciune practică pentru organizații si oameni

Sunt un om organizational norocos. Stiu si inteleg cum este sa fii si de o parte si de alta a unei organizatii. Stiu si inteleg cum este sa fii de o parte sau de alta a unei decizii. Am avut si norocul sa invat de foarte mica, prin parintii mei, ca adevarul nu este niciodata la mijloc, ci el este intotdeauna la fiecare dintre partile implicate. La mijloc este doar compromis.

Intelegerea si operationalizarea adevarului subiectiv de la fiecare capat, oricate capete si adevaruri ar fi, dau totdeauna directia catre care cei implicati raman aliniati, oricat de greu le-ar fi. Realizarea alinierii organizationale este o profesie cu norma intreaga si cu foarte mult de lucru peste program, igienica pentru o organizatie care se vrea a fi performanta sau care isi propune sa fie de referinta. Este activitatea care pune laolalta competentele cu oamenii, obiectivele cu principiile de actiune, strategiile cu comportamentele. A genera, ca organizatie sau ca om, acele comportamente care iti sustin viziunea sau menirea inseamna a alinia. Finalul alinierii este un proces de devenire, pe parcursul caruia ne vom intreba doar de ce nu am inceput mai devreme?

Alinierea este competenta mea. Cuvantul adevar este instrumentul meu de lucru. Devenirea este rezultatul in care cred. Bun simtul este felul cum pun toate aceste cuvinte impreuna. — Iuliana Stan

Cartea poate fi cumpărată din: