Acreditare Cultură
Dezvoltare organizațională folosind Organizational Culture Inventory® [OCI®], Organizational Effectiveness Inventory® [OEI] și Customer ServiceStyles™ [CSS] pentru diagnoza culturii de organizație, climatului și stilurilor de interacțiune și servirea clienților
La acreditare
- Experimentezi lucrul cu instrumentele Human Synergistics
- Clarifici diferențele conceptuale dintre climat și cultură de organizație
- Poți identifica și diagnostica ușor elemente de cultură de organizație
- Poți integra în discuțiile cu clienții elemente care țin de cultura de organizație și de dezvoltarea organizațiilor
- Integrezi ușor instrumentele Human Synergistics în programele de dezvoltare pe care le propui clienților sau pe care le rulezi deja în organizațiile în care lucrezi
- Folosești cu ușurință, ca instrument de lucru, raportul complex de diagnoză de climat și cultură de organizație (Raportul de feedback OCI-OEI)
- Identifici cu ușurință relațiile cauză-efect care țin de cultura de organizație și vei putea identifica rapid și țintit idei de schimbare sau planuri complexe de acțiune
- Deprinzi un model conceptual de explicare a modului cum funcționează organizațiile și cum se formează relațiile de cauzalitate în cadrul acestora
- Poți propune proiecte complexe de schimbare având în minte modelul Diagnoză-Prognoză-Intervenție
- Folosești Raportul CSS (Customer ServiceStyles) pentru a alinia cultura de organizație internă la strategia de customer service
- Știi să folosească simularea O Cultură Orientată spre Calitate atât pentru a crește nivelul de conștientizare despre importanța culturii de organizație în servirea clienților dar și pentru a înțelege cum se formează percepția de calitate și excelență în servirea clienților
Calendar acreditări cultură
- 13 Martie 2024, 9:00 AM - 14 Martie 2024, 4:00 PM
Acreditare HS: Dezvoltarea Culturii Organizaționale
- 15 Octombrie 2024, 9:00 AM - 16 Octombrie 2024, 4:00 PM