Nevenca Doca: La Banca Transilvania s-a creat un cerc virtuos, in care oamenii se apreciaza intre ei si se incurajeaza sa ramana constructivi

Nevenca Doca - Hr Banca Transilvania

Articolul este preluat de pe blogul Human Invest. Interviul a fost realizat de Viorel Panaite.

Am stat de vorba cu Nevenca Doca, HR Senior Executive Director Banca Transilvania, despre cultura organizationala si progresele din cadrul organizatiei. 

Care au fost actiunile realizate in ultimii ani in banca si ce impact au avut acestea asupra evolutiei organizationale, aflati in interviul de astazi.

Evolutia pozitiva si reputatia Bancii Transilvania

Evolutia pozitiva si reputatia Bancii Transilvania se datoreaza in buna parte si felului in care a evoluat cultura voastra organizationala. Care au fost cateva din actiunile pe care le-ati facut in ultimii ani si care crezi ca au avut un impact pozitiv in banca? Ce ati descoperit si ce lectii invatat uitandu-va la rezultatele din cea mai recenta diagnoza a culturii voastre organizationale?

Voi incepe cu lectiile invatate. Una dintre cele mai surprizatoare constatari pe care le-am avut recent, discutand despre evolutia comparativa a culturii noastre organizationale de-a lungul timpului, este ca initial ea s-a dezvoltat mai ales prin preluarea si perpetuarea comportamentelor si actiunilor liderilor organizatiei, din diferite perioade. Din fericire, acesti lideri au avut si au un stil constructiv, ceea ce a facilitat dezvoltarea unei culturi similare in banca. Aceasta cultura este apreciata si pretuita de colegii nostri care au devenit “gardieni” care vegheaza intr-un fel, sa avem grija de ea. S-a creat astfel un cerc virtuos, in care membrii organizatiei si liderii ei se apreciaza si se incurajeaza sa ramana constructivi. Abia ulterior am implementat actiuni specifice care sa sustina in timp cultura constructiva deja creata.

Citește tot articolul pe humaninvest.ro

Subscribe
Notify of
guest
1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
1 year ago

[…]  Comunicarea internă joacă un rol esențial în dezvoltarea unei organizații de succes. Cât de eficace comunică organizația către toate nivelurile sale și cum comunică ele între ele are un impact major asupra culturii de organizație. Comunicarea sarcinilor trebuie să fie precisă, completă, credibilă și consecventă, în timp ce comunicarea managerială trebuie să fie directă, voluntară și reflectată în acțiuni. De asemenea, este important ca ceea ce se comunică să pornească discuții și să rezolve probleme, nu doar să ofere fapte și cifre. Liderii care demonstrează preocupare atât pentru sarcini, cât și pentru oameni și care facilitează atât îndeplinirea sarcinilor cât și conexiunile interpersonale sunt cei care au mai mult succes.  […]